dilluns, 2 de juliol del 2007

Atlètic de Madrid


Crec que el millor equip reforçant-se és l'Atlètic de Madrid, si és veritat que venen Fernando Torres, s'estan treient un mort de sobre, realment no acava de despuntar, fas coses fascinants però no és tot lo regular qeu hauria de ser. A part renovant la plantilla com estan fent, sembla que els diners que els caurà per la venda del "Niño" seran ben invertits.
Per cobrir la plaça de "9" ja han fitxat a Forlán, que una altre cosa no, però gols en fa força. Per el mig camp han fitxat un pitbull que pretenia el Madrid, Raúl Garcia. El Migcampista d'Osasuna que ha fet unes bones campanyes a Pamplona.

També per la medular ofensiva, sembla que ja tenen lligat a Quaresma ex del Barça, aquell noi tenia bones maneres, si se li han anat perdals del cap, crec que pot ser molt perillós, un jugador molt semblant a Cristiano Ronaldo.

Tambés es parla de que Luís Garcia, ex del Barça i atlètic de madrid, actualment al Liverpool. Veient tot el personal que tè l'Atlètic, veus una bona devantera amb Forlán, Maxi Rodríguez, Petrov, Quaresma, Luís García. A més han Reforçat la porteria amb Abiatti i el mig camp. Crec que Aguirre està formant un blog que donarà que parlar, ja m'ho direu.
Fitxatges:
Important el moviment de devanters que ha provaocat el traspás d'Henry. No crec que els quatre cracks del Barça arribin a jugar junts.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ufff... Jo no em sento capaç de pronosticar l’èxit de l’Atlético. Cada any penso el mateix que tu: han fitxat mot bé, estaran a d’alt... i després res de res.

Tot i això, els fitxatges, sobre el paper, són molt interessant. Ara bé, jo crec que els falta algú que generi joc a la zona de la mitja punta. Potser l’home és Riquelme tot i que a mi, personalment, no m’agrada gens.

elsavidelcampnou.blogspot.com

carles call ha dit...

Em recorda aquell barça del "aquest any si"