dimarts, 26 de juny del 2007

Fitxatges

A partir d'avui faré dins de tots els meus comentaris una petita secció comentant, els que per mi, són els millors fitxatges del mercat. Només comentaré aquells que estiguin materialitzats perquè parlar dels que possiblement es realitzaran em portaria hores i hores que no tinc.
El gran fitxatge del dia és Thierry Henry,un jugador que desperta tot tipus de comentaris a favor i en contra. Personalment m'agradaria que el meu Barça fitxes un jugador com aquest per línia, més que res per tenir una competitivitat altíssima a cada línia.
Vull destacar el fitxatge de Lotina per el deportivo, sempre m'ha semblat un tècnic genial, un home de club que sap treure partit als jugadors que té.
L'Espanyol fitxa el clon d'Henry, només físicament, ja els agradaria que futbolísticament fossin iguals. Ex del Madrid i amb unes bones temporades al Osasuna, és una bona incorporació per les bandes i la punta.
Per altre banda un altre ex-madridista, amb un pentinat difícil!! ha fitxat per Osasuna, és tracta de Portillo, un golejador que pot donar bones tardes a l'equip de Pamplona.
M'ha sorprès positivament la marxa d Capdevila cap al Vilareal, un bon fitxatge, un jugador titular poc problemàtic al estil de Gio al Barça, rendible i eficaç.
Espero que els informes que es veuen a tot arreu de Yaya Touré siguin veritat perquè al Barça li fa falta un jugador d'aquest estil, un mur per el mig centre. Avui es materialitzarà i només faltaran, segons el que va dir el president el central, el lateral esquerre i un altre davanter. El que crec que el Barça ha de fer és buidar el vestidor de bestiar, La gallina Maxi, que avui he vist en un llistat d'altes i baixes que tornava i a mi si que se m'ha posat la pell de Gallina. Ezquerro ha de ser el següent a marxar.